FAQ

Czym jest FILTTR i jak działa?

FILTTR to konkretne propozycje pracy dopasowane do Twoich kompetencji i oczekiwań. W FILTTR pracodawcy najpierw Cię poznają, a potem składają propozycję, którą przyjmujesz lub odrzucasz jednym ruchem. Ideą działania aplikacji jest bycie osobistym, wirtualnym menadżerem, który przekazuje Tobie tylko takie propozycje pracy, które są dopasowane do Twoich kompetencji oraz preferencji. Dzięki temu unikniesz niepotrzebnego spamu oraz dziesiątek propozycji, które nie są zgodne z Twoimi oczekiwaniami.

Jakie wymagania sprzętowe oraz systemowe ma aplikacja FILTTR?

Do uruchomienia oraz poprawnego działania aplikacji FILTTR wymagane jest urządzenie mobilne z systemem Android w wersji 4.1 lub wyższej.

Jak zarejestrować się w aplikacji FILTTR?

Aplikacja FILTTR umożliwia zarejestrowanie się na trzy różne sposoby:

    1. Facebook

      Wystarczy, że posiadasz konto na Facebooku i zaakceptujesz Regulamin oraz Zgodę na przetwarzanie danych osobowych w trakcie rejestracji. Jeśli masz zainstalowaną aplikację Facebook na swoim telefonie to FILTTR automatycznie pobierze z niej dane logowania (oczywiście pytając Ciebie wcześniej o zgodę na taką operację). Jeśli nie masz zainstalowanej aplikacji Facebook, wtedy pojawi się okno logowania, gdzie należy podać swój e-mail oraz hasło, którymi logujesz się do Facebooka. Po zarejestrowaniu się zostaniesz poproszony o stworzenie swojego mikro profilu. Zawiera on informacje o Twoich danych kontaktowych, dostępności, stanowisku oraz kompetencjach informatycznych.

    2. LinkedIn

      Jest to najszybszy i najprostszy sposób rejestracji. Jeśli posiadasz już konto na portalu LinkedIn oraz zaakceptujesz Regulamin i Zgodę na przetwarzanie danych osobowych w trakcie rejestrowania się, wystarczy, że podasz swoje dane do logowania (adres e-mail oraz hasło). Po ich wpisaniu pojawi się komunikat o zezwolenie na połączenie konta LinkedIn z aplikacją FILTTR. Po akceptacji, rejestracja zostaje pomyślnie zakończona.

    3. Rejestracja przez e-mail

      Ten sposób rejestracji wymaga podania adresu e-mail, uzupełnieniu mikro-profilu oraz akceptacji Regulaminu i Zgody na przetwarzanie danych osobowych. Mikro profil zawiera informacje o Twoich danych kontaktowych, dostępności, stanowisku oraz kompetencjach informatycznych.

Dlaczego potrzebujemy dostępu do Twoich zdjęć?

Podobnie jak w klasycznym CV dobrze jest załączyć swoje zdjęcie, żeby pracodawcy mogli lepiej Cię poznać. Dostęp aplikacji do Twoich zdjęć umożliwi dodanie zdjęcia profilowego z Twojej galerii lub bezpośrednio z aparatu. Przestrzegamy Twojej prywatności. Nie przechowujemy, nie używamy i nigdy nie użyjemy Twoich danych bez Twojej zgody i wiedzy do spamowania Ciebie czy Twoich znajomych.

Co zrobić, gdy zapomniałem hasła?

W takiej sytuacji należy przejść do ekranu logowania i nacisnąć przycisk „Przypomnij hasło”. Pojawi się pole, gdzie trzeba podać adres e-mail, na który ma zostać wysłany link do zmiany hasła. Po jego podaniu zostaje wysłana wiadomość z linkiem umożliwiającym zmianę hasła.

Jakie są funkcjonalności poszczególnych ekranów w aplikacji?

Aplikacja posiada pięć ekranów:

  1. Propozycje dla Ciebie

    Ten ekran zawiera wszystkie aktualne propozycje, jakie otrzymałeś. Możesz je akceptować (zielonym przyciskiem w szczegółach oferty), odrzucać (w tym celu naciśnij przycisk „Nie dla mnie”) lub polecać znajomemu (przycisk „Share”). Oprócz tego możesz przeglądać szczegóły każdej oferty (w tym celu naciśnij przycisk „Szczegóły”). Aby powrócić na ekran propozycji, wystarczy nacisnąć strzałkę w lewym górnym rogu.

  2. Propozycje polubione

    Ekran ten zawiera wszystkie propozycje, które zaakceptowałeś. Są one ułożone w kolejności od najnowszego do najstarszego (według kolejności zaakceptowania propozycji). Zgłoszenia możesz oglądać – w tym celu naciśnij na propozycję lub kasować – w tym celu przeciągnij palcem w lewą stronę na zgłoszeniu. Odsłoni się ikonka kosza. Po kliknięciu ikonki kosza propozycja zostaje usunięta.

  3. Wszystkie propozycje

    Ekran ten umożliwia podgląd wszystkich propozycji, które są aktualnie zapisane u nas w systemie. Z poziomu tego widoku nie można odrzucać lub przyjmować propozycji, lecz można je polecać swoim znajomym. Wystarczy nacisnąć przycisk „Share” a wyświetlone zostanie okno z miejscem na wpisanie adresu e-mailowego osoby, którą chcesz polecić. Dzięki temu możesz polecać znajomych do większej ilości propozycji niż tylko te, do których sam zostałeś zaproszony.

  4. Twój profil

    Na tym ekranie możesz doprecyzować swoje preferencje oraz mikro profil, według których przesyłane będą Tobie propozycje. Im precyzyjniej ustawisz swoje preferencje, tym otrzymywać będziesz propozycje lepiej dopasowane do Twoich oczekiwań.

  5. Kontakt

    Ostatnia zakładka udostępnia dane kontaktowe producenta aplikacji. Są to między innymi adres e-mail, adres, strona internetowa oraz odnośnik do regulaminu.

Jak wygląda proces rekrutacji przez aplikację FILTTR?

Po zarejestrowaniu się należy ustawić swoje preferencje. Umożliwią one wysyłanie Tobie bardziej dopasowanych propozycji. Następnie należy poczekać, aż przysłana zostanie propozycja pracy. Częstotliwość przychodzenia propozycji jest zależna od aktualnych potrzeb naszych klientów oraz od Twoich kompetencji i doświadczenia zawodowego.
Gdy otrzymasz propozycję możesz ją odrzucić (wtedy otrzymujemy o tym informację i przyjmujemy ją do wiadomości) lub zaakceptować.
Po zaakceptowaniu przez Ciebie propozycji pracy, skontaktuje się z Tobą Adwokat Talentów. Podczas krótkiej rozmowy zweryfikuje on Twoją wiedzę techniczną, znajomość języka obcego oraz odpowie na wszelkie pytania dotyczące stanowiska. Po zakończonej rozmowie Twój profil zawodowy zostanie przedstawiony klientowi. Kolejnym krokiem jest spotkanie z potencjalnym pracodawcą, na które zawieziemy Cię iTaxi na nasz koszt. Jeżeli feedback będzie pozytywny zostanie złożona Ci oferta współpracy.

Jak wygląda proces polecenia znajomego przez aplikację FILTTR?

Po otrzymaniu propozycji możesz polecić ją swojemu znajomemu. W tym celu wystarczy, że naciśniesz przycisk „Wyślij znajomemu”, znajdujący się na dole ekranu oraz wpiszesz adres e-mail osoby, którą chcesz polecić. FILTTR przekaże wówczas informację do osoby poszukującej specjalistów i jeśli polecany zainstaluje FILTTR na swoim smartfonie, zaakceptuje przesłaną propozycję oraz jego kompetencje będą pasowały do poszukiwanego profilu specjalisty zostanie on włączony w proces rekrutacji.
Aktualne, szczegółowe zasady programu poleceń FILTTR_Friends oraz ewentualne profity dla Ciebie związane z poleceniem zakończonym zatrudnieniem polecanego znajomego zawarte są w Regulaminie, który możesz znaleźć w aplikacji FILTTR oraz na stronie internetowej www.filttr.pl

Jak wypisać się z listy e-mailingowej?

Po otrzymaniu wiadomości z e-mail z ofertą lub poleceniem widoczny jest link „Nie chcę otrzymywać propozycji pracy” służący do wyrejestrowania się z listy e-mailingowej.

Strona główna filttr.pl nie działa lub nie wyświetla się poprawnie

Upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję przeglądarki (dotyczy zarówno wersji desktopowych oraz mobilnych). W wersji na komputery, obsługiwane są wszystkie najpopularniejsze przeglądarki: Firefox w wersji 38, Internet Explorer w wersji 11, Chrome w wersji 35, Opera w wersji 29 oraz Safari w wersji 5.1.7.

Czy wynagrodzenie widoczne na ofertach FILTTR jest wynagrodzeniem brutto czy netto?

Wynagrodzenie podawane w ofertach FILTTR jest zawsze wynagrodzeniem netto.

Czy będę mógł edytować dane, które podałem przy rejestracji?

Tak. Po zarejestrowaniu się (w aplikacji mobilnej lub na stronie filttr.pl) będziesz miał możliwość edytowania praktycznie wszystkich danych wprowadzonych przez siebie przy rejestracji. Jedyną daną, której zmienić się nie da to adres e-mail, dlatego pamiętaj, aby przy rejestracji podać go poprawnie.

Czy moje dane będą widoczne dla każdego klienta?

Nie. Twoje dane będą przedstawione klientowi dopiero wtedy, gdy polubisz ofertę wysłaną przez danego klienta.

Skąd biorą się oferty?

Naszymi klientami są firmy poszukujące specjalistów IT i to one umieszczają oferty na platformie FILTTR. Nasi klienci to firmy zarówno polskie jak i zagraniczne.

Jak usunąć konto FILTTR?

Jeśli chcesz usunąć swoje konto FILTTR, napisz do nas taką prośbę na adres hello@filttr.pl

Jak skontaktować się z obsługą FILTTR?

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres: hello@filttr.pl